Alla inlägg den 23 april 2015

Av madde - 23 april 2015 06:01

Ännu en morgon med promenad. Idag blåste det dock, men det var ändå varmt ute. + 10 grader visa termometern på när jag gick ut!  Skillnad från igår när det enbart var + 3.... Men snart blir det varmt och skönt hela tiden, för sommaren börjar närma sig med stormsteg =) 


Eftersom att jag är uppe tidigt har jag även hunnit med att ta tag i disken, så slipper man det när man kommer hem =) Ibland måste man passa på att göra saker när man ändå är pigg.  Och i dag blir det ju till att göra mat lite snabbt för att sedan dra iväg och rida. 


Hoppas jag känner samma pigghet hela denna dag också, precis som jag gjorde igår. Jag blev inte trött förrns jag gick och la mig igår kväll. Haha! En härlig känsla dock =) 


I morgon blir det invägning också, se om veckans träning har givit något men det hoppas jag på !!


Nej dags att byta om innan grannen hör av sig, så vi kan åka till jobbet. Skönt att ha kollegorna nära =)


Ha en bra Torsdag. efter denna dag har jag kört 2/5 arbetspass och lika många morgonpromenader =)))))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards