Alla inlägg den 10 april 2015

Av madde - 10 april 2015 10:22

Fredag idag och det betyder lite redovisningar. Lite blandat med dagens resultat, men det har ju ändå varit påsk.. Vikten verkar gå ner men inte måtte... Undrar vad man ska göra åt det, lr om jag enbart ska mätta mig engång i månaden.. Hm.. Tror nästen avv jag ska göra det, för att man inte ska känna pressen lika mycket. Så nu bestämmer jag att det blir enbart mått redovisning engång i månaden.


Här är dagens resultat:

            27/3-10/4                   Sedan start 19/1-15

Vikt:      -0,3 kg                         -2,5 kg

Navel:    +0,5 cm                       - 3 cm

Bröst:    -1 cm                           -3,5 cm

Midja:   -0,5 cm                         -2,5 cm

Lår:       -1 cm                           - 1,5 cm

Arm:      0                                  - 1 cm

Hals:     -1 cm                            - 1,5 cm


Siffrorna kunde ha varit bättre.. men nu är dom inte det, så det är bara att lägga ner ett extra kol. Har dock börjat fått ont i halsen, hoppas det inte är någon förkylning på g nu...Men det är ju typiskt när man väl börjar komma igång med träningen..


Nej nu ska jag se om man får liv i syster och hunden, dom verkar tro att detta är något vilohem mohahahahaa :) 

Ha en trevlig helg där ute! Jag ska jobba iaf! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards