Alla inlägg den 15 april 2015

Av madde - 15 april 2015 11:34

Har fruktansvärt långtråkigt här hemma.. Inte alls kul att vara sjuk, men bara att försöka vila och vila, så kanske man blir frisk lagom till helgen..

Har legat inne månd och tis.. Men idag tyckte jag det såg så fruktansvärt skönt ut ute, så bestämde mig för att ta en liten promenad. Ingen som har dött av lite friskluft. Det var verkligen skönt att gå lite. Visst det blev jobbigt i slutet, men men. Har märkt att ryggen har tagit stryk utav att bara ligga i sängen och soffan, därför behövdes det röras lite på sig. 

Resten av denna dag blir det väl till att bara ligga och ta det lugnt. Kanske ta en kaffe på balkongen när solen kommer dit. 


Annars är det inte mycket som händer.. Har väldigt tråkigt.. Skulle vilja göra så mycket här hemma, men orkar verkligen inte.. Får ta tag i den när jag känner mig piggare.

Men nu är det dags för en smoothie iaf. Hoppas ni också har sol och njuter av den =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards