Alla inlägg den 8 april 2015

Av madde - 8 april 2015 10:45

Ledig på dagen idag, börjar jobba 16-22 idag. Känns skönt att man har hela dagen på sig att göra något. 

Men vad ska man hitta på är frågan.. Tanken är att jag ska träna och annars ta det lugnt tror jag. Blir väl säkert att fixa lite här hemma. 

Har hållt igång med träningen nu iaf. I måndags blev det ett styrkepass och promenad och i går en promenad i den härliga solen. Idag tror jag att jag kombinerar promenad och styrketräning =) Skönt att komma igång iaf. Sen blir det att hitta på något att äta också. Eftersom att jag inte känner för att äta middag på jobbet när jag kör ett sådant konstigt pass, väljer jag att äta lite tidigare. Och sedan ta med mig något i bilen när vi åker runt. Det räckte med det i måndags så borte räcka bra idag också =) Man måste hitta en bra balans i maten, när man jobbar oregelbundna tider.


Annars är det inte så mycket som händer. Torsdag och fredag är man ledig, lika skönt som vanligt att vara ledig. =) Syster kommer hit i morgon och wilma, så blir att umgås med dom =) Mysigt! <3 


Blir även ridning i morgon, ska bli riktigt kul! Cyklade även till jobbet igår, och det kändes lite i benen när man cykla hem. Bra träning det där haha! 


Nej nu ska jag göra något av denna dag också =) Hej hopp! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards