Alla inlägg den 4 juli 2014

Av madde - 4 juli 2014 19:11

Har hållt igång rätt bra på förmiddagen idag tycker jag =) 

Efter morgon promenaden och frukosten, så blev det en tur med Sanne till stallet. Blev att hjälpa Sanne att se om Pilen fortfarande var halt. Och det var han tyvärr... =( Så blir lite mer vila för hanns del. 

Även så kollade vi på det lilla fölet som hade kommit =) Oj så söt den var då!! Man blir lite sugen, men det tar ju sådan tid...


Väl när jag kom hem så blev det lite lunch. Sedan råkade jag somna i 2 timmar.. Ja jag sov bort denna härliga soliga dag... Dåligt av mig. Men inte mycket att göra när man är trött...

Bara ta igen soltimmarna en annan dag =) Resan är ju bokad till Malta i september så =)  Så klarar mig nog.


Nu på kvällen har det blivit lite mat och så har jag handlat hem till Lasagne som jag tänkte göra på söndag =) 

Med tanke på att jag inte hinner göra någon mat i morgon, så får det blir att äta ordentlig mat på söndag kväll.


Nej nu blir det tv resten av kvällen, om jag inte får för mig att gå ut och gå. Dock tror jag inte det. Ska vika lite tvätt också =)


Bjuder på lite bilder nu också =) 


Nya hårfärgen 

 

Pilgrim

 

Lilla fölet

 

Fint hallon 

 

Av madde - 4 juli 2014 10:07

Nu hoppas jag att min energi ska hålla i sig. Den startade nämligen bra. tog mig ut på en 30 min promenad innan frukost idag. =) Och vad skönt det var ute, när solen lyser. 

När jag kom hem blev det frukost, som bestod av hemma gjort knäckebröd med ost, kaffe och detox dricka. Så för tillfället så känns det som att jag är på G igen =)

Bara känslan håller i sig. Har en vecka på mig att komma i någorlunda form, innan man går på semester =) Bara att fortsätta nu. 


Idag har jag annars inga planer, med tanke på att jag har fixat allt här hemma redan. Så får se vad dagen har att erbjuda. Funderar på att åka och köpa lite jordgubbar, har varit sugen på det nu ett par dagar. Och idag passar det perfekt att äta det när det är så skönt ute. Nästan så man vill sätta in en flaska rosé i kylen också =) Vi får se vad jag hittar på =))


Resten av helgen består av jobb.. 12-22 på lördag, och 7-16 på söndag. Förlängde min söndag med några timmar. Sen är det bara 4 arbetsdagar kvar!! Längtar till kl 12 nästa fredag =)))) Alltså är det precis en vecka kvar tills man går på semester =)) Så är det någon som vill göra något är jag öppen för förslag!!


Hoppas ni får en trevlig fredag =))



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards