Alla inlägg den 29 juli 2014

Av madde - 29 juli 2014 09:30

Har nu börjat jobbat igen. Det har blivit dålig uppdatering på ett tag. Men var nere på landet i slutet av min semester och bara njöt. Men nu är man tillbaka i verkligheten igen.. Vill ha mer semester, men det är bara att hålla ut några veckor till. 

Semester har iaf varit riktigt bra. Har för det mesta bara tagit det lugnt =) 


Och eftersom att man ska börja få rutin på vardagen igen, så började jag igår med en kvällspromenad.

I morse blev det en jogging/pw runda, så hoppas energin håller i sig nu. Men det ska den allt göra tycker jag. 

Planen är att köra samma runda i morgonbitti. Passar perfekt att gå upp vid 6 och ta en runda, duscha och sedan gå och vila en stund till. För jobbar 12-22 nu 2 dagar i rad.


Nu kör jag på, för ni ska jag komma tillbaka i samma form som innan semestern. Farligt med semester när man lever lite för gott ;) Men det är det ändring på nu!


I söndags var jag på Ikea och införskaffade mig en ny tv-bänk. Och snälla Patrik hjälpte mig =)

Resultatet blev : 


 


Lite andra bilder från när jag var på landet:


Utsikt på Morgonpromenaden

Morgonpromenad

 

Badplatsen som vi tillbringa mycket på =)

 

Jag på den nymålade altanen på gäststugan, Grekisk inspiration =)

  

Ha en bra dag där ute =))



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards