Alla inlägg den 1 juni 2014

Av madde - 1 juni 2014 20:21

Äntligen!!! Har haft min svaka med dålig träning! Kan vara så att jag fick en liten kick av mina nya skor!!

För nu idag har det blivit 2 träningspass. Ett pass på 45 min, där det blev promenad och lite jogg. 

Och nu på kvällen blev det ett pass med Jessica. Blev upp för slalombacken, först lite uppvärming, lite jogg fram till backen. Utfall för halva backen, sedan promenad. Sedan blev det lite jogging och promenad. Så mycket skönare att träna 2 st =) Man orkar så mycket mer!

Så idag är jag nöjd med träningen. Synd bara att den kommer igång, nu när man snart ska på semester. Men men löparskorna ska ju med på semestern. Så ingen vila då inte =))


På em idag har det blivit balkongen med en bok! Oj så skönt det var. Tror nog jag har fått lite färg idag iaf =) Men mer blir det snart!!


Hoppas er helg har varit bra, för det har min varit =) 


 

Av madde - 1 juni 2014 13:35

Hej hopp =)


Har inte haft någon tid att blogga på några dagar nu. Som ni märkte så blev det ingen uppdatering på mina resultat. Tänkte vänta med det tills då jag åker. Så på torsdag blir det resultat =) 


Jag har haft fullt upp nu när man har varit ledig 3 dagar. I fredags blev det en promenad med Jessica, handla med farmor. På kvällen blev det middag med Jessica. Vi gjorde hemma gjord sushi.  =) Trevlig kväll!

I går lördag så blev det en lugn morgon, en promenad med kusin och moster. Sedan ut till pappa för att städa ur bilen, blev även till att tvätta den. Även om det regna emellan åt, så blev den renare än vad den var =) 

Passade även på att äta middag när jag ändå var ute =) 

På kvällen blev det till att packa ner i resväskan, allt låg bara huller om buller här hemma. Men nu är det ner packat istället =)


Idag blev man väckt av syster ;) Aldrig får man sova inte haha. Men jag har haft fullt upp nu på fm. Började med att putsa fönsterna på balkongen, så nu ser jag ut =) En sväng i affärer för att köpa både det ena och det andra. Skulle köpa en klänning, men tyckte den inte satt bra. Så får leta vidare.. Gick in på intersport för att se om dom hade fått in fler löparskor, och det hade dom =) Så nu är det bara ut och springa =))) Skönt med ett par ordentliga skor!

Och nu har jag precis gjort lite matlådor, så jag klarar mig i veckan =) 


Funderar på att dra ut en sväng i spåret nu, och känna av dom nya skorna. Tänkte bara gå i dom nu till en början, så jag får känna lite =) 


Hoppas ni har haft en bra helg där ute =) 


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards