Alla inlägg den 2 juni 2014

Av madde - 2 juni 2014 20:21

Då var måndagen snart över. Det har rullat på hela dagen =). Planen var att jag tänkte ta en morgon promenad innan jobbet, men kände att jag inte orkade. Så fick bli cykling till Sara ist!

Väl på jobbet rullade det på. Fick en skön eftermiddag med avlastning, det innebar att jag satt ute i solen i 2 timmar och bara hade det bra =) Tur att vissa man går till tycker om att vara ute =))


Väl hemma cykla jag ner på stan och köpte en klänning! Så nu har jag allt till resan. Känns skönt, nu är det bara lite små saker som ska ner i resväskan =) 

Blev lite små fix här hemma sedan. Och nyss kom jag precis hem från en promenad med Jessica på ca 70 min. Inte helt fel. Skönt att gå någon annanstans ibland också =) Men det kändes i benen att man hade kört backe igår... Men då vet man att man gjorde lite nytta iaf =)  Så nu är man lite små trött... Får se om tv:n har något att erbjuda idag, annars blir det nog sängen.


Nu jobbar jag bara 2 kvällspass, sedan har man semester!! Hur skönt som helst. Och jag ska verkligen bara njuta!!!


Hoppas ni har haft en bra dag! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards