Alla inlägg den 6 januari 2015

Av madde - 6 januari 2015 16:45

Full fart som vanligt på mig. Har nämligen fått tag i en hyresgäst, så har blivit tvungen att tömma lägenheten =) Men nu är det bara städning kvar, sedan är det klart =) Ska bli skönt att få den uthyrd, så att man sitter och betala för något som man inte använder! 


Annars så blev jag helt klar med Administration 1 igår, fick slutbetyg C. Precis vad jag hade tänkt mig, så det känns riktigt skönt. Nu bara ladda om och ta nästa kurs from den 12 januari. 


Nu jobbar man bara ons och tors, sedan sjukskriven ett par dagar. Eftersom att det är dags att göra lapptester igen...

Så då får man inte träna någonting.. Jätte tråkigt tycker jag!!

För idag blev det långpromenad med älsklingen. Man vill ju hålla i det man har börjat med, får försöka gå lugnt så jag inte blir allt för svettig haha =) 


Nej nu ska jag hjälpa till med matlagningen, håller på att göra matlådor. Lasagne och köttfärsås med pasta =)

Vi är duktiga vi!! =) 


Hoppas ni har det bra! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards