Alla inlägg den 20 september 2015

Av madde - 20 september 2015 08:57

Varit fullfart i helgen =) Mamma på middag i fredags, åland igår med sambo, svägerska och svärmor, och lite fix hemma =) 

trevligt har vi haft!! Dock har det inte blivit någon träning, då tiden inte har räckt till. Men idag lyser solen därför får det bli en promenad idag =) ska försöka få med min sambon ut också :D


Vi håller även på att fixa lite i lägenheten, vi har satt upp dekorer på toadörren som blev riktigt bra. Nu är det sovrumsdörren som är kvar att fixa. Ska även gå igenom linneskåpet idag tänkte jag! 


Idag fyller även min finaste vän Natta-lee år =) Stort grattis till henne. Hon är en sådan vän som alltid finns där för en, även om vi inte pratar dagligen. Det kan dröja veckor ibland, men ändå var det som det var igår vi pratade :D <3 


Har lite bilder från i helgen också att bjuda på =) 


Jag och sambon <3 

 

Svägerska,sambo och jag ;) Vi och bilder, blir inte som vi tänker oss 

 

Mamma och sambo, med goo middag 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards