Alla inlägg den 4 september 2016

Av madde - 4 september 2016 19:08

Helgen håller på att lida mot sitt slut tyvärr... Den har gått för fort..

Igår blev det en liten promenad, och sedan lite shopping av lite smått och gått.  Annars en väldigt lugn kväll.

Idag blev det en tidig promenad, var ute och kolla om det hade kommit upp några höst svampar! Men fick inte med mig något hem tyvärr-... Får bli en annan dag. Har även vart och fikat hos svärmor, stor handlat och gjort matlådor.. Nu sitter man och är ordentligt trött. Skulle kunna gå och sova nu, men kl är ju bara 19... 


I mina matlådor ett par dagar framöver blir det Biff, med zucchiniplättar och tzatziki. Riktiga goda matlådor man fick till haha =) Medan sambon bara fick köttfärssås och pasta!


Har lagt upp veckans tränings schema, och hoppas kunna följa det! Det är mitt mål denna vecka! Bara hålla tummarna att det ska gå som jag vill.


Annars är det inte mycket som har hänt denna helg, vi har bara tagit det lugnt så det har varit skönt. Kanske därför man är seg för att vi inte har gjort något =) Men vi hade bestämt att bara ha en helg hemma denna helg, och då fick det bli det också =)


Nej slänga sig i soffan igen då. Hoppas ni har haft en bra helg där ute!


   

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards