Alla inlägg den 13 september 2016

Av madde - 13 september 2016 18:34

Varit och arbetat nu på dagen 7-16. Rullat på som vanligt inga konstigheter...


Helgen har varit lugn och skön, även igår var jag ledig och då blev det inte mycket gjort. Tog det bara lugnt, men eftersom att jag har vilat så mycket det senaste dagarna hade jag svårt att somna...

Men ska kolla hur jag har sovit med hjälp av min klocka... Den har varit trasig en längre tid, så har inte kunnat använt den. Igår tog jag mig i kragen och gick till Elgiganten och skulle se om dom kunde laga den. Fick istället en helt ny =)) Nu kan man träna hårt igen, hihi!! Roligt och se vad man har för puls efter promenader och dyl. =)


Nu sitter man med en kopp kaffe iaf, så man är pigg för kvällens ridning. Om det nu blir ridning ikväll.. En del hästar är sjuka, så lite problem att få ihop allt.. men håller tummarna för att man får rida, annars får vi göra något annat kul! Det som är så himla bra med denna ridskola, dom kommer på så mycket annat kul att göra om det skulle behövas =) 


Annars har det inte hänt så mycket! Eller joo har tagit ett stort beslut som jag kommer att berätta mer om senare. 


Nej slänga sig i soffan en stund innan man ska iväg =) Ha en bra kväll där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards