Direktlänk till inlägg 17 februari 2017

sjuk...

Av madde - 17 februari 2017 10:55

Suck att vara sjuk!! är ju inte den person som gillar att ligga stilla och bara vara... Blir ju så himla rastlös.. Det krävs väldigt mkt till att jag ska vara hemma från jobbet och att skippa ridningen... Men när man håller på att hostar som en tok och näsan bara rinner, då är det nog dags att börja tänka lite på sig själv haha! 


Igår blev allt klart med lägenheten, det vill säga att jag nu längre inte är lägenhetsägare... Känns lite konstig.. Ens första lägenhet och allt. Så i helgen är tanken att vi ska fira detta, och alla hjärtans dag. Eftersom att vi båda hade tränig i tisdags så får vi fira i efterhand =) Går ju lika bra de!! 


Annars denna vecka har det gått bra med maten, hållt mig till en shake till frukost och någon dag blev det även det till middag. Hoppas att det håller i sig tills nästa vecka. Just nu är jag inte direkt sugen på något.. men det är väl för att man inte känner någon smak. ;) Kanske tur i oturen hihi! 


Red i tisdags och Brylant var riktigt fin, arbetsvillig. Dock lite bångstyrig när vi red på volt, men ett spö och det gick som en dans ;) Han är fin den lilla prinsen =) 



 

Eftersom att jag har fått upp lite saker från lägenheten, har det även blivit lite ändringar här hemma!

Min efterlängtade blombänk!! Bara älskar den! 

 

Och min efterlängtade spegel kom också på plats

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards