Alla inlägg den 4 september 2017

Av madde - 4 september 2017 18:40

Idag blåser det typ storm ute... Inte alls kul! Va riktigt tungt att cykla hem idag från jobbet, då man hade motvind... Tur det inte är så långt hem! 


Förra veckan var det fullfart hela veckan, många sena kvällar.. Och i helgen har vi firat sambon med hans mamma och syster. Körde lite gokart, käkade lunch och sedan blev det lite tårta! Det var första gången man körde gokart, och det gick ju bra. Men sambon kammade hem segern och det var väl tur det, annars hade han väl blivit arg hihi =) 


Denna vecka är det väl egentligen inget speciellt som händer. Jobba och rida. Byter riddag till Onsdagar nu ist för torsdagar. Mamma kommer även på besök på onsdag. annars är det bara lugnt. Ska försöka att inte bli sjuk, börjar känna av halsen och allmänt trött... 

Även fast jag inte kände mig hundra idag, så tog jag mig ut på en promenad. Dock bara en på 30 min, men det är bättre än inget iaf. Så jag är nöjd. Nu resten av denna kväll tänkte jag bara sitta i soffan, läsa en bok och tända lite ljus! Så mysigt när mörkret kommer tidigt att man kan börja tända lite ljus här hemma =) 


Nej nu ska jag slänga mig på soffan och njuta av denna kväll, blir tidigt i säng eftersom att jag öppnar i morgon..

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards