Alla inlägg den 19 september 2017

Av madde - 19 september 2017 18:35

I morse så sa min rygg upp sig... Satt på golvet på jobbet, sen kom jag knappt upp...Har varit tungt att jobba idag, när man har haft denna smärta! 

Ska är något bättre nu, har tagit värktabletter och legat på spikmattan.. Ska snart iväg och rida, hoppas på att ett ordentligt träningspass kan göra under. Eftersom att jag har märkt att när jag rör mig känns det bättre.. Så vi testar och sedan stretchar ut ordentligt! 


Ja ni vad har hänt annars då, va ute med kollegorna i helgen. Var en trevlig tillställning, på söndagen va det fullrulle som vanligt. Promenad, ut till pappa, handla och sedan fika hos svärmor.. Så på kvällen kunde vi sitta och ta det lugnt i soffan iaf =) 


Kommer inte ihåg om jag har berättat att jag har bytt ridgrupp också. Rider inte längre på torsdagar, utan det har blivit onsdagar istället! Rider nu i en liten grupp, nu är vi 3 st bara! Det är så himla skönt! Man får verkligen ut något varje minut av ridningen! Underbart!! Glad att jag tog det beslutet att byta grupp! 


annars är det bara träning i den mån jag orkar, har en lite förkylning som inte vill bryta ut! Det gör att man mellan varven är riktigt trött! Men igår trotsade jag regnat och gick ut en sväng iaf! Var riktigt skönt faktiskt! 


Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning inför dagens lektion! Ha det gött där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards