Alla inlägg den 30 juli 2018

Av madde - 30 juli 2018 11:11

Måndag och man är igång, vaknade först av att sambon gick upp.. plus att han glömde stänga av larmet på telefonen... suck!! Lyckades somna om till 8 iaf..

Försökt fått tid till service för bilen, men inte lyckats då det är ganska fullbokat. Ska försöka senare igen...

Har även tagit mig en sväng med stavarna, dt var länge sedan dom fick följa med på en promenad.. Men oj så svettigt det blev, både för att det var tungt och för att det var så tung luft ute.. Aja bara att pinna sig lite.. Ska ut på en sväng senare ikväll igen. Man får passa på att träna ordentligt nu innan man börjar jobba igen! 


Så nu har man avnjutit en smoothie, och beställt lite smått och gott från apotea. Resten av denna dag vet jag inte riktigt vad man ska göra. Inte direkt att man orka röra sig så mycket, för då är man dyngsur... Skulle vara skönt om det kom en ordentlig urladdning, så att luften blir bättre. 


Men Nej nu ska jag ta och fortsätta läsa min bok tror jag.

Ha en bra dag där ute!  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards