Alla inlägg den 1 november 2010

Av madde - 1 november 2010 18:30

Då var det en ny vecka då!

Kan börja med att säga att min träning förra veckan har givit resultat! Så de är bara att fortsätta! Får bara hoppas att man är frisk denna vecka, för jag får nästan bara ondare och ondare i bröstet!!! Vid andra ord har jag en massa slem som verkligen inte vill upp.... :( det är riktigt jobbigt!!! Hoppas det går över snart bara!!


Idag har jag jobbat som vanligt, dock försov man sig.. MEn men sådant som händer!

Jobba till 14.30 Det är sådana tider man får jobba till nu förtiden... Bara till att komma på något att göra på eftermiddagarna! Så det blir väl att träna... :)


På eftermiddagen så förberädde jag maten och sen åkte jag och mamma till en affär som hade rea., Köpte mig en plånbok.. Sedan åkte vi hem till mig och åt! Det blev fläskkarre ( tror jag de va) med potatis. Och advokado och vitlökssås! :) Det var mycket gott måste jag säga! Det var jag som var mäster kocken idag!! :)

Så det blev helt enkelt en mys kväll med mor min! Eller ja nu har hon åkt hem så.. Så resten av kvällen ska jag tillbringa i soffan och försöka ta det lugnt som möjligt, så att jag kan träna och så som planerat denna vecka!!!


Måste bara säga att jag saknar min underbara katt Snurran!! Hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta! Konstigt nog så fanns hon alltid där för en! Och det gör hon nu med, men på ett annat sätt! <3<3


  

Kärlek!! <3<3

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards