Alla inlägg den 3 november 2010

Av madde - 3 november 2010 14:41

Idag är man ledig!! Skönt!!

Igår jag jag och la mig 19.00 och gick upp vid halv nio i morrse !! Det var riktigt skönt måste jag säga!!

Men det skulle vara skönare om jag slapp värken i bröstet och i ryggen!! Det är verkligen inte alls skönt!!! Och den slemlösande jag tar hjälper ju inte ett skit!!!!

Orkar ju knappt gå upp till flygis utan att bli andfådd!! Och jag som vill träna:(

 det är bara att glömma!!


Så vad har jag nu gjort idag då?!?! Jo jag har städat hela lägenheten! Och det var på tiden måste jag säga!

Så nu är det rent och fint igen! Skönt det.

Resten av dagen/kvällen ska jag bara sitta i soffan och vila mig. Så att jag orkar jobba i morgon! Tur att jag jobbar dubbelt i morgon bitti!!!


Just idag sälj även Akilles!! :( Hoppas att han får det bra i sitt nya hem!

Och sen är även Anna hemma denna vecka, hoppas att man hinner träffa henne innan hon åker upp till staden som alltid har solsken!! Alltså Karlstad!!! ;)


  

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards