Alla inlägg den 11 november 2010

Av madde - 11 november 2010 19:10

Hej nu var det ett tag sen jag skrev... Har verken haft tid eller ork till att skriva! Men nu har jag lite tid över :)

I måndags så hände inte så otroligt mycket, var ledig så var hemma och tog det lugnt...

I tisdag ja vad ska man säga om den dagen!?!??! Arg blev man! Skulle på kurs uppe på Ros, så mamma skulle köra dit mig, men vi kom inte hela vägen fram efter som en JÄVLA volvoraggare skulle köra rakt in i våran bil!!!!!!!! Jävla IDIOT rent ut sagt!!! Han kom i alldeles för hög fart, med tanke på att det var halt och han skulle svänga... Men Det var väl bara för att han tänkte sladda i kurvan! Men där stod vi!!! För det första var det högerregeln som gällde, för det andra så kom han i för hög fart för de väglagret och för det tredje så verkade han inte veta vad blinkers var!!! Så det blev rakt in i våran bakdörr!!! Gissa om man var arg!?!?! Och det första han säger när vi kliver ur bilen är att vi borde ratta!!?!?! Men vart fan ska vi ratta när vi nästan står stilla för att se om det kommer någon bil i korsningen?!?!?

Aja mamma fick köra upp till verkstaden med en plåtbit mellan däcket och fäljen!! Tur att pappas bil var klar på verkstaden så att hon kunde köra där ifrån!

Och jag var tvungen att springa upp till kursen på Ros! Som var dålig...Ergonomi.. Bläää...

Föresten så fick inte jag och mamma några skaddor av krocken.. Klart man blev lite chockad! Men jag blev nog mest bara arg som ett bi!

Nog pratat om de!

I onsdags blev det bara jobb och sen hem för att lämna bilen till mamma. För bilen blev klar på verkstaden så att vi kunde köra med den, Nu väntar bara plåtjobb i dec!! sen när man kom hem igen så blev det tvättstugan resten av kvällen!

I dag torsdag så har jag jobbat hela dagen, men det har varit hyffsat lugnt. Så de  va skönt!

Och nu på kvällen så har jag varit uppe hos farmor där min kusin och hans fru var. Även deras barn:) Så söt hon var! Första gången jag såg henne så..


NU är jag lång ledig och de ska jag fira med att ta några glas vin med johanna i morgon :)

Och nu ska jag chilla i soffan :D

hej då på er!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards