Alla inlägg den 6 november 2011

Av madde - 6 november 2011 16:47

Halloj!

Idag när man vaknade åkte man raka vägen till Uppsala för att gå på Ikea! Måste säga att det var riktigt skönt att strosa runt själv =)

Så man kom hem med lite saker som fattades.. så nu börjar jag känna mig nöjd... lite små fix kvar bara =)

Efter att jag kom hem så blev det att ställa sakerna på sin plats, och invänta att Petra skulle sluta så vi kunde ta våran dagliga promenad =)

SÅ nu är allt det gjort, så tänkte väl börja med maten snart! IDag blir det oxfilé med råstekt potatis hade jag tänkt =) Och cider till det!! mumma!!!


Men tänkt att ni nu skulle få se hur mitt badrum har förändrats =) För det är nämligen klart nu !!!

 

FÖRRE!!

 

    


EFTER!!

 

     

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards