Alla inlägg den 14 november 2011

Av madde - 14 november 2011 18:17

Sådär jag då har vi en ny vecka att se fram emot! Har redan avklarat en av mina 2 jobbdagar denna vecka!! alltså så jobbar jag måndag och torsdag denna vecka!! hel underbart!!


Har inte hunnit skrivit i helgen, för det första har jag jobbat och för det andra har jag varit sjuK! Så har bara kommit hem och lagt mig! Förutom igår, för då var jag ut till pappa! Det var ju farsdag igår! Så vi åt en god middag, snitzel med klyftpotatis och sedan banantårta =) mummmmaaa!!


Men idag har jag jobbat och när jag kom hem så blev det att fixa kläderna som jag hade tvättat, och så drog jag igång en ny maskin! Lika bra att hålla undan lite! Har även gjort lite mat, blev bara pannkaka idag! orkade inte göra något annat! och för det andra är jag inte längre hungrig på kvällarna....

NU tänkte jag bara hoppa in i duschen, sen ska jag bara lägga mig i soffan och njuta av ledigheten!!! Underbart skönt!!


Och i morgon om jag mår helt bra så åker jag ner till Bålsta för att träffa syster, Crippa och Melvin =)))))) Ska bli jätte kul att komma ner till dom!! Var även ett bra tag sedan jag träffade lillskiten!! Charmtroll som han är!!


Nej nu ska jag dsucha och kolla tv :)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards