Alla inlägg den 17 november 2011

Av madde - 17 november 2011 18:07

Jaha då har jag tagit helg!! Skönt att bara jobba 2 dagar denna vecka!!


Hade möte på jobbet idag, och fick se nya schemat!! Inte direkt nöjd!!!! före varje ledighet jag har jobbar jag kväll!!! OCh det är inte direkt kul! vill jobba dag innan jag har ledigt, för då får man några extra timmar ledigt!! OCh man kan även passa på att åka bort om man får jobba dag innan ledighet!!

Sedan blir jag väldigt irriterad att en person ska få jobba 3 helgdagar och vi andra 4!!! Någon rättvisa får det väl vara på det hela!! Vist om man har någon bra förklaring till varför man måste jobba så, typ förtidspensionär lr något i den stillen... men något sådant finns inte i detta fall!! Bra irriterad blir man iaf!! Men har sagt till så får se vad som händer!!


Men nu är jag hemma igen, och drog igång en tvättmaskin när jag kom från jobbet! Och har nu precis varit ute på En långpromenad med Petra, vilda,vilse och smullan!! Men vad halt det var ute nu!! Så nu får man passa sig så att man inte halkar omkull!!


Nej nu ska jag nog krypa ner i soffan och bara ta det lugnt!!

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards