Alla inlägg den 20 juni 2012

Av madde - 20 juni 2012 21:51

Hej där ute!

Jag har det riktigt bra nu förtiden.. =)

Igår när man kom hem från jobbet vid 22, så hade mitt lilla hjärta tänd massa levande ljus och lagat mat =) Kunde ju inte bli bättre =))) Tack så mycket <3<3 

Och idag så har man jobbat dag, har suttit på kontoret.... Och när man kom hem så blev det att vika tvätt och diska.. Även vila lite på soffan, känns som att jag börjar bli sjuk.. Kanske inte så konstigt med tanke på att Danne har varit sjuk.. Men hoppas att jag klarar mig, så ska passa på att vila ut mig i morgon.. 

Istället för att vi skulle laga mat idag, så åkte vi ut till pappa och mina små killar och åt en god middag. Som bestod av grillat, färsk potatis med tzatziki mummmmaaaa =)))

Nu är vi iaf hemma igen, och ska passa på att mysa lite med tanke på att Danne åker upp till Dalarna i morgon, så nu blir man själv ett par dagar :( Men ska nog överleva, ska ju jobba och så ska jag umgås med mammsen på midsommar! Så ska nog gå bra haha!!


Nej nu ska jag vara social, och krya på mig lite så jag kan träna i morgon och i helgen!! Hejjjjsannnn 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards