Alla inlägg den 21 juni 2012

Av madde - 21 juni 2012 23:01

Hej där ute!

Idag har man haft fult upp =) Tur att det har varit strålande sol !! 

Började som vanligt att man vaknade när Danne drog och jobbade, tur att man kan somna om :)

Fast man hade sovmorgon så gick man upp vid 9 och åt frukost och gjorde iordning sig för att cykla till flygfyren och alla andra affärer där uppe! Handlade på mig lite små saker, även så blev det in på flygfyren för att handla lite saker till tårtan :)

Väl hemma igen så kom Jessica förbi en sväng och prata lite skit. Och så blev det lite solning för min del när hon hade åkt hem! 

Åkte iväg sen igen för att handla massa mat med mamma tills i morgon! Så nu ska vi nog klara oss haha!!

Egentligen var det meningen att bara jag och mamma skulle fira, men det blir så att Danne är med också så det blir bara ännu mysigare då! !:))


Har iaf stått nu på kvällskvisten och gjort laxtårta och vanlig tårta! Så får se hur det smakar i morgon! Hoppas att det blir bra iaf!!

Danne hade ju bjudit över Mamma på lite dricka, men det roligaste var att han sa att hon skulle komma vid 19.00 men själv så kom han 21:00.. Så vet inte riktigt hur hans klocka fungerar..;)

Men vi kunde underhålla oss själv eftersom att finaste Jessica kom och spelade kubb =) Så vi hade det mysigt i kvällssolen! Måste säga att det har varit en riktigt mysig kväll! Och jag som sa att jag inte skulle få ha Danne hos mig på ett tag, det kan vi stycka ett sträck över! För han är här nu igen!! Giiiiilllllaaaaa =)))


nej nu ska jag plocka undan lite här hemma och vara lite social.

Men ni får ha en riktigt trevlig midsommar i morgon, för det ska jag ha :))

Hej hej

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards