Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

Gäster på besök!!

Av madde - 23 januari 2013 14:13

Tjo hej!


Då har man haft gäster idag =) syster och Melvin har varit här och firat min födelsedag, eftersom att dom inte kan komma på lördag när jag fyller år!

Så det har varit fullfart. Melvin har hjälp till med att baka kladdkaka och gjort lunch som blev taco! Duktig kille som hälper till i köket. =)

Har ju även haft mamma här sen i söndags, men nu har hon också åkt hem. Så nu är man själv igen, har dock jobbat varje dag när mamma har varit här så lite tråkigt, men men så är det när man jobbar och står i!


Har även hunnit med att tränat denna vecka, lr i måndags blev det en promenad och igår blev det ett bröstpass!

Idag blir det ett hårt benpass! Ska bli riktigt skönt. Känner att man börjar bli starkare, för mer och mer vikter läggs på =)) men lite missnöjd att vikten inte går ner så pass som jag vill.. men men bara att kämpa på så ska väl den också börja gå ner!!


Var och handlade lite kläder igår, blev ett par leggins jeans och en vit tröja till begravningen, och sedan ett par vanliga leggins och en blå tröja som man ska ha på lördag när det blir middag och ev utgång med jobbet =))


annars är det inte mycket annat som har hänt, allt rullar på som vanligt.. I morgon blir det ridning igen =) Man längtar verkligen tills på torsdagar eftersom att ridningen är det man ser fram emot varje vecka. Och känner verkligen att det är det som håller mig på topp just nu! Är verkligen glad över att jag tog mig i kragen och började med det igen =)))


nej nu ska jag diska innan jag ska ner till gymmet!! =)) hej hopp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards