Alla inlägg den 21 maj 2013

Av madde - 21 maj 2013 20:29

Då har man semester då =)) så skönt så!

Idag har man jobbat 7-16, sedan har man sprungit runt här hemma och försökt packat och städat samtidigt..

Ska kolla igenom allt i morgon så får vi se vad som saknas. Börjar ju redan resan i morgon em då jag åker till syster för hon kör oss på torsdag morgon!


Har inte hunnit med någon promenad eller besök på gymmet idag. Hade helt enkelt för mycket i hjärnan att hålla reda på...  Aja inte mycket att göra åt..


Pappa har varit förbi en sväng idag också, och jag råkade få en present av honom =)))) Helt oväntat fick jag en kaffemaskin!!!! Tack så jätte mycket =)) Nu kan man dricka fin och ful kaffe ;))


Ja ni  jag har väl inte så mycket att skriva nu..

KOmmer att skriva när jag kommer hem från semester. Så nu får ni ha det så bra, så hörs vi!!


 


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards