Alla inlägg den 31 maj 2013

Av madde - 31 maj 2013 18:49

Haft en lugn och skön dag i solen, har hunnit med en hel del iaf =))

Började morgonen lugnt och skönt med en kopp te och nätshoppade lite medans Fredrik låg och snarkade som en gris!!

Köpte en weekendväska, stavar ( till morgon promenaden) och ett decilitemått för satt få rätt storlek på grönsaker, protein, kolhydrater och sås. Kan vara roligt att testa =))

Sedan blev det en massa ärenden, tippen, stor handling, handlat blommor, hämta ut paket och sedan reklamerade jag mina 2 bikinin som båda gick sönder på samma ställe när jag var på semester! Så skönt att man fick pengarna tillbaka fast man inte hade kvittot =))


Så nu har man planterat blommor på balkongen, så snart är man klar där ute. Lite små saker kvar där. Ni ska få se hur det ser ut när det är klart =))

Annars har man inte orkat gjort så mycket mer, suttit ute i solen och bättrat på brännan ;) Tyckte jag behövde det hahah!! OCh så har jag träffat min finaste Natalie, har ju inte träffat henne på länge! Som jag har saknat denna underbara tjej!!


Har inte tränat något idag, eftersom att hostan sitter i sig. Så får se om man ska våga sig ut på en promenad i morgon, men man vill ju kunna börja jobba på måndag igen så!

Men då har man istället tänkt på vad man har stoppat i sig, lr har egentligen inte blivit så himla mycket mat idag, har inte haft någon hunger för 5 öre! Men här är dagens meny iaf!


Frukost: Te och 2 smörgåsar med ost

Mellanmål: Glass med Natalie ;)

Lunch: 1 hård smörgås med ost.

Mellanmål: Vindruvor

Middag: Hemma gjord kycklingburgare.


Nej nu ska jag hitta på något annat resten av kvällen! Ha en trevlig kväll där ute =))



Av madde - 31 maj 2013 09:18

Hej där ute!


Hoppas ni har haft en bra vecka, för det har jag haft! Har haft det varmt och skönt hela veckan. Dock har det blåst en aning, men men gör inte så mycket för utan den hade vi väl fått ordentligt med värmeslag! =))

Vi bodde på ett riktigt fint hotell, nog det bästa jag har bott på. Så man får verkligen inte klaga. Var dock inte så varmt i havet, men vi badade ändå några gånger. Annars har vi bara ätit gott och druckit massa goda drinkar haha ;)

Och solat förstås =)) 

Meningen var ju att vi skulle ut och gå varje morgon, men efter 3 dagar så blev man sjuk.... Så nu har man hosta och täppt näsa! Men men vad gör det =)) Det var ju bara sola på det hihih!!

Så man kan sammanfatta det hela med att jag har haft en kanon vecka tillsammans med Mamma!! ;))


Lite bilder från resan : 



 


     

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards