Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

Fredag med sol =))

Av madde - 31 maj 2013 18:49

Haft en lugn och skön dag i solen, har hunnit med en hel del iaf =))

Började morgonen lugnt och skönt med en kopp te och nätshoppade lite medans Fredrik låg och snarkade som en gris!!

Köpte en weekendväska, stavar ( till morgon promenaden) och ett decilitemått för satt få rätt storlek på grönsaker, protein, kolhydrater och sås. Kan vara roligt att testa =))

Sedan blev det en massa ärenden, tippen, stor handling, handlat blommor, hämta ut paket och sedan reklamerade jag mina 2 bikinin som båda gick sönder på samma ställe när jag var på semester! Så skönt att man fick pengarna tillbaka fast man inte hade kvittot =))


Så nu har man planterat blommor på balkongen, så snart är man klar där ute. Lite små saker kvar där. Ni ska få se hur det ser ut när det är klart =))

Annars har man inte orkat gjort så mycket mer, suttit ute i solen och bättrat på brännan ;) Tyckte jag behövde det hahah!! OCh så har jag träffat min finaste Natalie, har ju inte träffat henne på länge! Som jag har saknat denna underbara tjej!!


Har inte tränat något idag, eftersom att hostan sitter i sig. Så får se om man ska våga sig ut på en promenad i morgon, men man vill ju kunna börja jobba på måndag igen så!

Men då har man istället tänkt på vad man har stoppat i sig, lr har egentligen inte blivit så himla mycket mat idag, har inte haft någon hunger för 5 öre! Men här är dagens meny iaf!


Frukost: Te och 2 smörgåsar med ost

Mellanmål: Glass med Natalie ;)

Lunch: 1 hård smörgås med ost.

Mellanmål: Vindruvor

Middag: Hemma gjord kycklingburgare.


Nej nu ska jag hitta på något annat resten av kvällen! Ha en trevlig kväll där ute =))



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards