Alla inlägg den 19 september 2013

Av madde - 19 september 2013 20:19

Torsdag och jag har jobbat 7-16 och så har det blivit en timmes ridning =)

Jobbet har rullat på som vanligt, lite jobbigt att det regnade så mycket bara. Även om man sitter i bilen stor del av dagen, så blir man så blöt om fötterna så fort man går ut... Men ska inte klaga haha!!


Över till ridningen, så jag summerar att den gick både bra och dåligt. Började bra, han lyssnade riktigt fint. Men sen var det som att jag tappade en del men ändå inte.. Svårt att förklara. Men han kändes iaf avslappnad och fick upp ryggen.. Så jag är väl egentligen nöjd =)

Men oj så mysig han var efter lektionen!!! Skulle vara med när jag stod och prata med en jag rider med. Så har myst med lilla Frej ordentligt ikväll, så det värmer i hjärtat =) <3 


Ja annars så har allt rullat på, inte hänt så mycket egentligen.

I morgon är det invägning, så hoppas att det är ett någorlunda resultat!


Dagens mat och motion:


frukost: Hårt bröd med kalkon skinka och kaffe

Mellanmål: En tunnbrödssmörgås med ost

Lunch: Köttfärssås och makaroner, en avokado, kaffe

Middag: 2 tunnbröds smörgåsar med ost

Kvällsmål: en banan och vatten 

Motion: 1 timmes ridning.

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards