Alla inlägg den 3 september 2013

Av madde - 3 september 2013 21:12

Tisdag kväll och snart blir det lägg dags för att läsa den spännande boken =)

Känner verkligen att jag är inne i läsperioder, och det är något jag starkt rekommenderar för man kommer verkligen ner i varv! 


Denna dag har jag jobbat 7-16. Dock har jag varit väldigt trött, men det var bara att pumpa i sig kaffe så man höll sig vaken! Vissa dagar har man det bra på jobbet när man får åka båt =) Riktigt skönt med sjöluft plus att man får gratis motion på jobbet =) Och när det är klar blå himmel så kan man ju verkligen inte klaga =))

Väl hemma så blev det att ta sig en promenad i solen, man måste verkligen passa på. Tur att det fortfarande är varmt på dagarna, så man slipper sätta på sig så mycket kläder!


På kvällskvisten så kom Jessica förbi och fika, har inte träffat henne på bra länge pga många anledningar..

Så det var riktigt kul att träffas och snacka lite skit! =)


Kan bara säga att jag har många saker i huvudet som snurrar just nu, som jag kommer att dela med mig när jag har tänkt klart. Så man är väldigt tankspridd. Dom som vet något om detta är endast dom som står mig närmast.


Har väl inte så mycket mer att säga för idag..


Dagens mat och motion:


Frukost: 2 sesam knäcke med ost och yoghurt.

Mellanmål: 2 koppar kaffe

Lunch: Korvstroganoff och en smörgås

Middag: 2 sesamknäcke med ost

Mellanmål: Äppelgodis och 2 koppar kaffe

Motion: 30 min promenad + 15 min promenad på jobbet.

Steg: 9023 ( Börjar komma igång nu ) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards