Alla inlägg den 30 maj 2015

Av madde - 30 maj 2015 08:46

Dålig uppdatering igen =) Fy på mig, men fullt upp som vanligt.

Lite Resultat ska ni få. Vågen visade -0,7 kg =) Det var ju verkligen inte helt fel =) Bara att fortsätta, så blir nog detta bra också =)


Har jobbat på som vanligt också. I torsdags red jag, blev Teddy då. Och det gick riktigt fint faktiskt =) Nöjd tjej, blir bara bättre och bättre! 

I går blev det också ridning, då jag hade missat en lektion tidigare. Var dock inte meningen att jag skulle rida i går, men dom fick avbokningar och jag bor nära så passade perfekt =) Fick då rida Surprice, har aldrig ridit hästen. Men han var faktiskt riktigt trevlig. Lite ovant, men tycker att det gick bra ändå =) Han kan jag gärna testa någongång till.


Efter denna vecka så avslutade jag kvällen med min kära sambo, med ett  glas rosé och mörkchoklad =) Mysigt! Plus att vi har mysigaste Wilma här också. Just nu är det bus på hög nivå =) Tokiga dom där två hihi.


Resten av denna dag blir att åka och kolla på bil, handla lite sedan middag ute hos pappa. Annars bara lugnt. Ska väl börja packa också =)


Nej dags att göra lite nytta av denna dag =) Ha en bra lördag!!


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards