Alla inlägg den 18 maj 2016

Av madde - 18 maj 2016 19:29

Skulle ha kunnat gått och lagt mig när jag kom hem idag... Men kan ju inte sova redan vid 17.... Men har iaf vilat... Men är fortfarande väldigt trött, blir en tidig kväll idag... Blev ju sent igår med tanke på att jag var i stallet. Gick iaf riktigt fint igår när det gällde ridningen. En mjuk och fin Gilbert. Går ju bara bättre och bättre nu, så det är riktigt kul =) 


Med tanke på att jag är så trött, blev det ingen träning idag.. Inte mycket att göra, bara hoppas på att man är piggare i morgon, för då ska man upp på hästen igen! 

Får försöka köra lite styrka i helgen. 


Ja annars är det inte så mycket som händer faktiskt.. Bara jobb, ridning och hushållssysslor som gäller här.. Tanken var ju att man skulle komma in i en rutin att ta morgon promenader denna vecka, men har varit för trött för det. 

Får försöka nästa vecka igen. 


I övrigt så har maten gått väldigt bra dessa få dagar som har varit på veckan. Dock idag till lunch var jag inte alls hungrig, plus att maten jag hade med mig inte var speciellt god... Får se om man har bättre aptit i morgon ist =) 


Nej nu kommer snart sambon hem från sin träning, så ska vara social med honom resten av kvällen! 

Hoppas ni har det bra där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards