Direktlänk till inlägg 10 april 2017

Ny vecka

Av madde - 10 april 2017 19:19

Veckorna går fort tycker jag .. Vet inte riktigt varför dom är ju lika långa varje vecka ;) Kanske är det för att man har saker inplanerat hela tiden..


Idag har det iaf blivit till att jobb 8-17.. seg dag idag.. Har varit riktigt måndagstrött.. haha! Och inte har det blivit någon träning idag som planerat heller.. Kände att jag verkligen inte hade någon lust, någon gång ska man väl ha en sådan dag också. Som jag sa till sambon så har jag faktiskt tränat riktigt bra nu i 4 veckor, så att man får en liten svacka spelar nog ingen roll. Tanken är också att jag kommer få in mycket träning nu under påsken. Då kommer det att bli långpromenader varje dag. Kan helt enkelt sitta med gott samvete i soffan.


Igår gick jag en runda som jag aldrig tidigare har gått. Det var en riktigt skönt sväng, kommer helt klart gå den flera gånger. Och även kommer jag att utöka denna sväng. Kanske redan till helgen! För några veckor sedan fick vi hem en karta över våran stad, där det fanns promenad slingor var utplacerade. Och har hittat några rundor som jag har tänkt testa. Kul att pröva nya slingor, och inte bara gå dom vanliga! 


Annars har det inte hänt mycket.. Lite halv dåligt väder har vi haft idag. Fin start på dagen, sedan kom regnet lagom till lunch. Och en rejäl blåst. Men nu lyser solen igen haha! Kanske därför man är lite trött också! 


Nej nu ska jag se om det finns något bra på tv! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards