Alla inlägg den 21 januari 2018

Av madde - 21 januari 2018 15:36

Snart är även denna helg över, och det känns som att det var fredag igår... Suck!!

Idag har det varit fullt ös som vanligt på söndagar. Började med ett träningspass, värmde upp med intervaller ute på en promenad. Ökade hastigheten och sänkte den, men enbart igång tempo. Eftersom att det var -10 när jag gick ut, kunde man inte riktigt jogga.. Och efter körde jag styrka när jag kom in. Så är nöjd! Har träningsvärk i magen idag, och en aning i armarna! 

Tog en sväng till tippen, som vi har undvikit bra länge nu. Men nu äntligen har det slängts en hel del. Vidare ut till pappa och fika plus att behandla honom. Han tittade även på mitt ben, men det såg bra ut =) Vidare och handla för veckan. 

Och nu har vi städat och fixat lite hemma. Så nu är man värd att ligga i sängen och ta det lugnt resten av kvällen. Ja jag ligger oftast i sängen på kvällarna, eftersom att jag och sambon vill se olika saker på tv:n eller så ligger jag och läser. 


Ikväll blir det taco till middag. Kanske blir att jag bakar en sväng också, eftersom att det är någon som blir ett år äldre på fredag... Så lite fika gäster som kommer i helgen som kommer. 


Annars rullar allt på som vanligt. Känner mig riktigt nöjd att jag har kört två styrkepass denna helg. Hoppas på att det håller i sig, så att jag inte börjar slarva med styrkan. För den behövs om man ska orka rida, speciellt magmusklerna hihi!! Nu ska dom fram!!


Ha en fin söndagkväll där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards