Alla inlägg den 5 oktober 2018

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu.

Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det är bara att vänta på att åka och jobba. Men sen tar jag helg, underbart.


Denna vecka har jag haft 2 fina pass på Brylant. Arbetsvillig, bara att jag kanske visar lite fel saker ibland. Men det går framåt. Bara träna vidare. Eftersom att jag har en förkylning i kroppen va jag lite osäker på om jag skulle orka med att rida ordentligt. Men gick till en viss del, helt enkelt nöjd med veckans ridpass. 


Det har inte blivit någon direkt annan träning, förutom att jag har tagit några lunch promenader. Alltid något som sagt =) 


I helgen ska jag ut med farmor och köpa blommor. Och sen kommer även mamma i helgen.

Tanken är att jag ska ut och ta långpromenader också. Bara inte förkylningen bryter ut ordentligt. Kanske man även tar en sväng i svampskogen. Vi får se helt enkelt. 


Nej kanske man ska ta och dra ur sängkläderna, så man gör lite nytta nu när man ändå är vaken. Känner jag mig själv rätt är jag nog seg när jag kommer hem på em. =) Så det var tur man var och handlade igår kväll =) 


Hoppas ni får en fin fredag där ute! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018
>>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards