Alla inlägg den 8 augusti 2018

Av madde - 8 augusti 2018 11:19

Underbart nu är ridningen igång. Helt underbart =) 

Hade den fina svarta prinsen igår, och det kändes bra. Man va lite små slut efter, och idag har man en fin träningsvärk =) Plus att mitt onda ben värker... Så idag är det vila, eller ja det blir ingen promenad iaf. Bara ridning ikväll! 


Har varit ute och hälsat på hos mitt nya jobb idag. Så idag har man gjort lite nytta iaf, inte bara legat hemma haha. Men det lär det väl bli resten av denna dag. Kroppen behöver lite vila, så får bli att läsa bok. Kanske blir det lite sola sen när den kommer på balkongen. 


Annars har det inte hänt mycket inte. Väntar nu på att tvätten ska bli klar. Ska även försöka komma på något att äta till middag idag. Vet dock inte vad jag är sugen på riktigt.. Kanske wook.. Återstår att se vad det blir för något. 


Nej men nu ska jag lägga mig och läsa boken. Ha det gött där ute! 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards