Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av madde - 2 augusti 2011 18:13

Hej där ute!

Jaha efter en veckas sjukskrivning och en vecka semester så är jag tillbaka på jobbet nu! Kul att vara tillbaka, men det skulle vara roligare om jag kunde få slippa det onda när jag väl jobbar!! Men det får man ju inte såklart =(

Man får väl se hur länge man orkar denna gång! Hoppas man orkar tills man ska ha semester nästa gång, det vill säga i september! För då tänkte jag och pappa åka utomlands =) Ska faktiskt bli riktigt skönt!!


Jaha vad händer annars då?!!? Inte så mycket! Jag letar vidare på lägenhet, men har inte hittat något än! eller jag har hittat, men dom är för dyra!! :(


Juste ska äntligen få gå ner i tid till 32 t/v!! Ska bli riktigt skönt! Det är så tungt att jobba 37 t/v.... Så nu får man precis som man vill jobba, lr hoppas på det iaf!


Annars händer inte så mkt....


  Grattis till Tiger som blir 8 år idag =) underbara katt!!! =)

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards