Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av madde - 28 augusti 2011 13:21

Hej där ute!

Denna helg har jag varit ledig hur skönt som hellst!!

Började redan i fredags, då jag först var hos läkaren hela morgonen, och inte kom dom fram till någonting heller....

Sedan åkte jag raka vägen in till stan för att umgås med mamma och syster! Så vi åkt och drack och shoppa lite! Så de var en mycket trevlig dag! Sedan på kvällen drog jag med Simon hem, eftersom att jag inte har sätt hans nya bostad... så det blev en trevlig kväll där me :)

Igår Lördag så gick jag inne i stan för att vänta på att jag och mamma skulle åka till Sara! Väl hos sara så blev det till att äta lite och sedan busa med lillkillen =) det var meningen att jag skulle sova hos dom, men eftersom att Crippa hade feber så ville jag inte bli smittad =) haha!! Så jag åkte till Rimbo och hade en riktigt mysig kväll med Jonathan istället =) Var inte så tokigt de heller!

Annars har det varit lugnt! lr ja jag har ju haft fullt upp hela helgen kan man säga! men det har varit skönt att haft något att göra hela tiden!

Så idag söndag blir det en lugnt och skön dag hoppas jag!

Ska fixa lite med mina kläder tror ja!

Och snart börjar det bli dax att paka också!! Flyttar ju snart!! lr ja får ju lägenheten på torsdag sen ska ALLT renoveras!! Så snart ska ni få se bilder =)


nej fixa lite nu! hej hoppppp

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards