Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av madde - 21 augusti 2011 15:16

Hej där ute!!

Som vanligt så har jag inte haft någon tid att blogga.. men nu ska jag försöka mer! Känner att jag behöver skriva av mig lite då och då!


Har varit ledig i helgen, och det har varit riktigt skönt =) I fredags så åkte jag raka vägen hem, jag var helt slut i kroppen, somnade redan vid 21!! Igår så blev det till att kolla lite möbler till nya lägenheten =) Sen är snart min, snart bara en och en halv vecka kvar =) Spännnnnannndeee!!!

På lördag kvällen var jag iaf med Bästa johanna!! Det blev lite tacokväll och lite rosé drickande! En riktigt mysig kväll =)

Och idag har jag städat övervåningen.. Så nu är det snyggt här uppe. Även så har jag varit ute på en riktig långpromenad! Kände att det var dax nu! Man har lagt på sig ett par kilo under sommaren =( Så nu är det dax att dom försvinner....

Så nu är det bara att kämpa!!


NEj nu ska jag gå och bädda rent i sängen =) hej hoppppp



Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards