Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av madde - 7 augusti 2011 17:50

Hej där ute!

Vet att jag är jätte dålig på att skriva nu förtiden, men ska börja göra mitt bästa!!


I helgen har väl egentligen inte hänt så mycket med tanke på att jag har jobbat hela helgen! Det var bara i fredags som jag umgicks med bästa Johanna =) Var iväg och bada efter jobbet och sedan blev det en god middag! VI är bra gryma på att göra mat;)


Och idag efter jobbet så blev det till att kolla på lägenhet! Den var riktigt fin! Så nu är det bara att hoppas på att man får den!! Skulle vara så underbart! Att kunna få sitt RIKTIGA egna! Så får hoppas nu bara!!

Får troligen veta det i veckan =)

Så håll tummarna där ute!!


Nej nu ska jag lägga mig i soffan och vila, ryggen och foten värker så det behövs vilas!!!!


Hej hej!!


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards