Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Hellååå

Av madde - 11 februari 2012 16:43

Hej där ute!

Vet att jag är dålig på att skriva, ska försöka bättra mig!!

Idag är man ledig, riktigt skönt! Började med en lång frukost med varma baugetter i ugn och en film =) Efter det blev det till att gå en långpromenad med Petra och Vilda! Tog en sväng på isen, var lite små läskigt... och så blåste det, så vi vände och gick den vanliga rundan ist =)

När man kom in var det bara till att stor städa! Har varit så lat att jag inte har orkat städat på kanske 2 veckor :S Snacka om att det behövdes städas idag!!

Blev ett litet uppehåll i städningen och åkte och handlade med Petra och Johan! Köpte mig en Fleeströja :) Jätte skön, lagom att ha när man är ute och går så fort det blir lite varmare ute :)

Sedan blev det till att handla en del mat också! Så nu har man kylen full med mat och lägenheten är städad och så är en tvättmaskin klar! Jaha ska man hitta på resten av dagen/kvällen?!?!

Ska snart ut och gå igen.. Sedan ska man väl laga lite mat.. Ev att Jessika kommer in och säger hej. Vi får se vad som sker! Annars så är det ju melodifestivalen på tv idag haha! Förra gånger var ju riktigt dålig.... Hoppas denna blir bättre!!


Imorgon åker jag ner till syster,crippa och Melvin! Så sover jag där tills på måndag! Får vi se vad vi ska hitta på då!!

Nej nu måste jag gå ! hejjjj

 
 
Ingen bild

dion

13 februari 2012 09:27

tyvärr, melodifestivalen blev inte ett skit bättre ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards