Alla inlägg den 8 november 2012

Av madde - 8 november 2012 21:07

Hej där ute!


Idag har man varit ledig, hur skönt som helst =))

Men börjar med gårdagen, jobbade först sedan hem till b-hamra och mötte upp Jessica.

Då det blev god mat, vin och spa kväll =) mycket trevlig kväll måste jag säga!

Blev lite mysfrukost sedan iväg in till Norrtälje för att gå på Granngården och kollade stövlar och ridbyxor.. Men hittade inget speciellt.. Funderar på att åka till hööks någon dag =))

Vid halv 2 så blev det iväg till stallet för att rida Aragon, och så var fina sällskapet med Sanne och Pilen =))

Gick bra idag igen, dock var han lite fjantig när vi var ute i skogen.. troligen för att det var älgar i närheten.. MEn men satt ju kvar iaf så ska inte klaga haha =))

Vidare hem sedan föra att äta lite middag, men orkade inte göra något att äta så  fick bli soffan haha!

Åkte vidare vid kl 17 och hämtade upp Sanne för att sedan bege sig till dagens andra ridning! Blev en hopplektion med Frej! Han gick på riktigt bra ¨så det var kul! Det går bara bättre och bättre med denna fina häst så det är kul =))

Men kan säga att jag är rätt slut i kroppen nu, efter 2 ridningar.. Min rygg tycker inte det var ju kul  dock, men den smärtan dränker jag med ett glas vin nu framför tv:n ;)

Sitter även och väntar på att få bilder av Sanne sen jag red på skolan! Så ska bli kul att se, blev någon film också!! Haha undra hur hemsk den kommer se ut ;)


Nej nu ska jag  lägga mig i soffan och bara njuta av denna underbara dag som har varit =))

Mer än nöjd kan man säga!! LÄgger upp bilder när jag får dom!!

HEj hej

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards