Alla inlägg den 22 november 2012

Av madde - 22 november 2012 21:22

Hejsan!


Då har man lite helg nu, eftersom att man jobbar i helgen!!

Men har bara jobbat tisdag och onsdag så det har varit skönt =)

I måndag, tisdag och onsdag har det blivit träning =) känner mig faktiskt väldigt nöjd att jag har kommit igång!!

Hoppade över träningen idag, men det var bara för att det var ridning på kvällen, men måste säga att det var nog bara tur att jag inte tränade! För fick rida riktigt ordentligt i kväll!! Och oj så kul det var! Först var man lite nervös med tanke på att jag inte tycker om att rida snabba hästar. Men gick riktigt bra, men säger bara tur att jag har tränat armar i veckan, för den styrkan behövdes till lilla Kalle =)) Nog om det !!


Annars har denna dagen blivit lugn, varit och fikat hos fina Natalie och Wille!

Och nu är det soffläge för är helt slut!! Men i morgon kör vi igen, blir blandning av träning och sedan ridning. OCh iväg till pappa och fixa bilen och äta middag!


Nu ska jag försöka igen att gå ner 5 kg på en månad! Gick inte så bra förra månaden då jag blev sjuk.. MEn tar nya tag nu, och hoppas på att några kg försvinner! Så nu blir det hårdträning, tur att man har så många som peppar än. Både utanför gymmet och på gymmet!! Så det tackar man för!! All pepp och råd är välkommna =))))


Nej nu ska jag kolla lite på tv, ha det gött!!! =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards