Alla inlägg den 24 november 2012

Av madde - 24 november 2012 12:28

Hej där ute!


Då börjar snart min jobbhelg! så det blir 14-22 i kväll och 8-17 i morgon!

Men jag har ju haft lite annat för mig också, när jag har haft min "helg".

Igår så blev det till stallet. Började ju riktigt bra, solsken och en bit på ängen som uppvärmning, men vad kom vi typ 20 meter från stallet sedan låg jag på backen.... Och ack så ont det gjorde i början, trodde jag har brytit revbenen.. Men det gick över efter att ha suttit en stund.. MEn inte nog med det, när vi väl var tillbaka till stallet så drog aragon, hade ingen chans att hålla honom... SucK!!! Så han tog några varv på ängen, runt stallet och så... Tur tänke vi att Pilen var lugn men shiii fick vi, han drog sen han med.... Så ja vad gjorde vi, jo försökta få tag i hästar.. Som tur va så stannade dom efter en stund  vid hagen, så vi fick in dom!

MEn eftersom att jag inte orkade rida, så fick sanne sitta upp på Aragon en sväng, och sedan fick hon träna lite med pilen också! =)

Nog med det, jag har lite smärta i dag kan man säga. Lite omtummlad.. Men men så är det när man ska hålla på med hästar haha.


Åkte iaf ut till pappa sedan för att byta däck men det var inte riktigt läge för det igår. Så åt lite mat och bara tog det lugnt. OCh när jag väl kom hem så tog jag en tablett sedan somnade jag illa kvickt......


MEn nu är jag iaf uppe, men trött är jag och ska snart åka iväg och jobba.. Så vi får se hur det ska gå, men rumpvärmare på i bilen så kroppen får värme så ska det nog gå bra =))

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards