Alla inlägg den 7 februari 2013

Av madde - 7 februari 2013 19:33

God kväll


Då var det torsdag, och bara en arbetsdag kvar. Sedan tänkte jag ta helg!!! =))

Så idag har man jobbat som vanligt, det har rullat på där också... 

Sedan så fick man ta det lite lugnt för engångs skull på en torsdag. eftersom att det bara var Teori på ridningen idag, så då slapp man stressa med att äta mat och byta om och sedan gå till stallet. Gick inte dit förens vid halv 6..

Hann och mysa med Frej innan lektionen =)) Och det var en mycket givande lektion idag, eftersom att Johanna red för oss. NU ser man verkligen vad det är man behöver jobba med, och tanken att man vill att allt ska funka på engång ska bort. För det tar långtid innan man får hästen att gå i form ect. Så nu ska det bli lite små ändringar =))


Ja ni annars händer inte så mycket. Tränar jobbar och blir frustrerad att mina såkallade eksem inte försvinner, dom blir bara värre igen.......... SuCK!!!!


Nej ska lägga mig på soffan nu =) hejsan

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards