Alla inlägg den 9 februari 2013

Av madde - 9 februari 2013 18:44

Tjohej!!


Då var det lördag, och jag är ledigt!! Helt underbart att ha ett par lediga dagar, kände att det verkligen var behövligt...

Kan säga att jag somnade halv 8 i går och vaknade vid 9. Så ni kan nog förstå att jag var bra trött, och är fortfarande det. Men känner att jag inte kan sova bort hela dagen, har ju hunnit med en hel del idag ändå =))

Började med ett gympass, sedan hem och stor städa var klar med det vid 15 tiden, och då började en film på tv så man kunde slappna av lite innan man började med maten. Har avslutat denna dag med en kvällspromenad med kusinen. och nu ska jag hoppa in i duschen och sedan avnjuta ett glas vin =)


Ja ni vad händer annars.. Inte så mycket faktiskt. Får se vad man hittar på i morgon, bör väl åka och handla eftersom att jag har bil nu och vet inte när jag får min bil..

Annars tror jag det blir en lugn söndag.. Förutom lite träning, men det är ju min vardag nu förtiden. Ren rutin =))


Nej nu får det bli duschen...

Hejjjj


Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards