Alla inlägg den 1 juli 2015

Av madde - 1 juli 2015 12:35

Idag är det riktigt varmt och skönt, synd bara att man ska jobba ikväll. Annars hade det blivit rosé på balkongen idag =)

Jaja det får man ta en annan dag helt enkelt =)


Har iaf gjort lite ärenden med farmor på fm, så nu är det bara till att ladda om för att jobba...

Men i morgon och fredag är man ledig, och då ska det också bli kanon väder! Åker ner till syster i morgon och firar henne, mysigt <3 


Igår körde jag ett av mina pass. Har nu 4/12 pass avklarade. Bara att kämpa på. Älskar när passen är korta och intensiva. Svetten bara droppar ifrån än =) då känner man att man har gjort lite nytta :D

Dock inte lika träningsvärk som tidigare idag. Kan vara att jag strecha ordentligt igår. Även märkte jag att jag återhämtade mig snabbt efter passet. Måste väl vara possitivt lr??


Nej man kanske ska vila lite lr läsa en bok, innan det är dags att dra på sig arbetskläderna.

Hoppas ni njuter av sommaren där ute =) 


Bjuder på mig själv idag ;) Man kan inte vara seriös på alla kort man tar haha! 

 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards