Alla inlägg den 5 juli 2015

Av madde - 5 juli 2015 12:39

Nu har jag avklarat 6/12 pass innan det är dags för semestern. Men bara för att dom passen är över lagom till semestern, menar jag inte att jag inte ska träna under semestern. Dock kanske inte inte blir lika hårda pass, eftersom att vi ska ut och fara lite =)

Eftersom att jag har slarvat lite med träningen, och inte gjort dom med en dags mellan rum. Då det har kommit saker ivägen. Fick det bli ett pass igår och ett idag. Detta enbart för att jag ska ligga i fass, annars kommer allt hänga efter vecka för vecka.. Men är nöjd med min insats hittills. Svetten verkligen droppar ifrån mig! Så får bli en dusch snart, måste vara varva ner.


Idag när vi var och handla, råkade det följa med ett par nya träningsskor också! Så nu kan man ut och gå igen, mina gamla hade börjat att gå sönder. Fick då bli ett par nya träningsskor, och dom gamla tar jag och använder i jobbet.


Annars händer inte så mycket, ska göra i ordning lite mat snart också. Det blir bulgursallad med rostbiff idag och till lunchlåda imorgon. 


Nej dags att hoppa in i duschen. Hoppas ni har en trevlig söndag där ute =) 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards