Alla inlägg den 12 juli 2015

Av madde - 12 juli 2015 14:52

I fredags lämnade vi våran lägenhet, för att ge oss ut på mysigheter! 

Vi hade nämligen bokat hotell på Värmdö! Helt underbart var det, bara tog det lugnt och myste. Åt och drack gott och njöt av varandras tillvaro =) 

På Lördagen åkte vi till Täby för att handla kläder till ett bröllop vi ska på om 2 veckor. Hittade tre klänningar, men har inte bestämt mig vilken jag ska ha på mig än =) Återstår och se! Sambon fick en fin mörkblå kostym =)


Idag har  vi bara städat och åkt till tippen med lite skit! Skönt att ha lite sådant gjort innan arbetsveckan börjar igen! 

Har hunnit med att träna också, har nu kört 8/12 pass. Eftersom att jag missade ett denna vecka. Får helt enkelt köra 4 pass veckan som kommer =) Stod även på vågen i fredags morse, visade enbart -0,1 kg... Inte mycket men det är minus iaf! Känns dock som att man har gått upp lite efter denna helg, men bara träna hårdare denna vecka och äta rätt så kanske det går bättre :D Är iaf taggad! 

Vi ska ta oss en långpromenad senare ikväll. Man får passa på när vädret är hyfsat iaf =) Det regnar iaf inte!


Hoppas ni har haft en bra helg där ute, för det har jag! Vi har verkligen haft det underbart!!!


 

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards