Direktlänk till inlägg 8 april 2017

Äntligen Internet igen!

Av madde - 8 april 2017 16:42

Har inte haft något internet denna vecka, våran router la av.. Därför har jag inte heller kunnat bloggat.. Känner att det är för jobbigt att blogga via mobilen. Men nu är allt fixat och jag är tillbaka! 


Denna vecka har man arbetat på som vanligt, inga konstigheter... Dock började jag få hals ont igår, men idag är det redan bättre. Skönt de! 

Träningen har fungerat utmärkt. Försöker att hålla mig till 5 träningstimmar i veckan, och nu har jag bara en timme kvar denna vecka. Så imorgon blir det långpromenad! Maten har oxå fungerat, men dock borde jag kunna ännu bättre. Det vill säga att nästa vecka blir det ännu lite bättre med mina matvanor. Eftersom att träningen nu fungerar, jag har ett träningsschema som fungerar. Med tanke på mina olika tider jag tränar!  Så jag är nöjd! 

Kanske inte så mycket att skryta om men har iaf minskat 2,2 kg på en månad. Och det får jag säga att jag är nöjd med, känner att magen börjar strama till sig. Men bättre kan jag, bara att kämpa på vidare =) 


Idag har man tvättat, byt däck på bilen och handlat mig en ny vårjacka =) Och även hunnit med en promenad, så nu kan man sitta i soffan med gott samvete resten av kvällen. Lär väl kolla om dom säger något mer/nytt om attentatet i Stockholm igår. Vi följde det hela em/kvällen igår. Det är hemskt det som har hänt!!


Annars så har jag ridit 2 ggr denna vecka, Brylant sköte sig fint. Lite seg på att lyssna i början av passet, men tillslut gick han riktigt fint! Bara älskar denna häst, ger mig så mycket energi och kärlek. Och han får mig verkligen framåt i ridningen, för min utveckling! Även om han kanske inte själv alla gånger tycker om att arbeta, så när han väl är villig så går han riktigt fint. Och det är ju även därför jag tränar mycket hemma, för att jag ska orka kunna hålla upp min position i ridningen. Tycker själv att den har blivit mycket bättre, på så kort tid! Nöjd ryttare helt enkelt! 


Nej nu ska jag se om sambon får till saker på tv och dator... Vet inte riktigt vad han håller på med, men blir nog bra tillslut =) 


Hoppas ni får en bra kväll där ute! 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 oktober 2018 19:43

Har bytt bloggplats, så vill ni följa mig får ni gå in på denna sida   http://maddeviktresa.blogg.se   Ha en trevlig kväll där ute =)  ...

Av madde - 14 oktober 2018 16:54


Riktigt varmt och skönt denna helg. Fina höst färger ute. Dock går den ju för fort som vanligt.. Varit och firat svärmor. God mat, kortspel och trevligt sällskap =)  Idag har vi tagit ner markisen eftersom att dom kommer och ska renovera balkonge...

Av madde - 12 oktober 2018 21:20

Nu är det helg, riktigt skönt. Tycker veckan har gått bra fort. Det har varit jobb hela veckan och mina 2 ridpass på finaste Brylant. Dom passen har gått fint, det är bara att fortsätta att träna. Snart sitter det, inte långt kvar. Tror dock att ja...

Av madde - 5 oktober 2018 07:52

Uppe med tuppen i morse. Lämnade in bilen på verkstaden eftersom att jag har haft problem med fläkten. Visade sig att det var ett löv som hade kommit in.. Så nu är det åtgärdat. Skönt, bara köra vidare nu. Jag börjar ju inte förrns 9.30 idag, det ä...

Av madde - 2 oktober 2018 18:44


Öppning i morse, kan säga att det inte alls var kul att åka tidigt i morse.. Börja med att man blev tvungen att skrapa rutorna.. Sen var det en riktigt tjock dimma ute, hade det kommit upp några djur på vägen hade jag inte sätt dom.. Så fick bli lite...

Presentation


Jag är en 27 årig tjej som kämpar för att gå ner i vikt, för att orka rida.
Här får ni följa min viktnedgång, ridning och vardag.

Läs och njut! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2017 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besökstoppen

Besökstoppen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Resultat

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards